Eurowings, une simplicité 100% Native

Dans le secteur du transport aérien, les consommateurs plébiscitent le lowcost premium. Surfant sur cet engouement, la compagnie allemande Eurowings – filiale de Luftansa – souhaite développer son activité sur le marché français.

Pour promouvoir son offre produit volontairement simple et financièrement attractive, la marque et son agence ont choisi l’efficacité des formats natifs Piximedia.

Le choix de formats mono-annonceur donne à la marque un territoire d’expression inédit et qualitatif, respectant les codes de la publicité native. La diffusion multi-sites synchronisée via la plateforme Piximedia optimise la visibilité de la Marque et les performances en privilégiant l’Engagement des internautes.


Eurowings : 100% Native simplicity

In the air transport sector, a large number of consumers prefer lowcost premium companies. Taking advantage of this enthusiasm, the German company Eurowings – a subsidiary of Luftansa – wishes to develop its activity on the French market.

To promote its voluntarily simple and financially attractive product range, the brand and its agency have chosen the effectiveness of Piximedia’s native ad formats.

The choice of single-advertiser formats gives the brand an unprecedented and qualitative expression territory, respectful of native advertising codes. The multi-site broadcast synchronized via the Piximedia platform optimizes the brand’s visibility and performance by prioritizing Internet users’ Engagement.

billboard native_eurowings by PiximediaNative MPU_eurowings by piximedia native incontent_eurowings by piximediaFooter Native_eurowings by Piximedia

Comments are closed.

Navigate