Chacun sa SEAT… !

Fort d’une gamme étoffée, SEAT poursuit son travail de différenciation. À l’occasion du lancement de son nouveau SUV ATECA, la marque dévoile une campagne comparative de grande ampleur – ” SUV Ideal ” – réalisée par ses agences LOWE & MEDIACOM.

Pour le volet digital, les agences ont confié à Piximedia l’orchestration d’un dispositif interactif inédit. Les formats, développés par le Studio Piximedia, positionnent la gamme SEAT vs ses concurrents avec le concours d’un partenaire éditorial, garant de l’objectivité de la démarche.

En complément, Piximedia assure la Visibilité de la Marque et l’Engagement des Internautes avec un mode d’achat performant : CPView avec 10’’ de temps garanti.

A SEAT for each driver… !

With a wide product range, SEAT continues its differentiation. Taking advantage of the launch of its new SUV ATECA, the brand unveils a large-scale comparative campaign – ” Ideal SUV ” – realized by its agencies LOWE & MEDIACOM.

For the digital part, the agencies have entrusted Piximedia with the orchestration of an unprecedented interactive ad format. Developed by Piximedia Studio, it positions SEAT vs its competitors with the help of an editorial partner to guaranteeing the objectivity of the brand’s approach.

In addition, Piximedia ensures the Visibility of the Brand and internet users’ Engagement with a powerful purchase mode : CPView with 10 ” of time spent guaranty.

Comments are closed.

Navigate