Top of Mind, différenciation et attractivité pour Carrefour…

Émerger et faire la différence dans un secteur (très) concurrentiel… tel est l’enjeu !

À l’occasion du « mois Carrefour », Havas Media orchestre une vaste prise de parole plurimedia en capitalisant sur le concept de “Deal du Jour”.

Pour le volet digital de la campagne, Piximedia met en scène un set de formats mis à jour quotidiennement et renvoyant sur la page “Produit du Jour” du site Carrefour.fr, porte d’entrée vers l’ensemble des offres proposées en magasin et en ligne.

L’expertise de Piximedia offre une présence maximale à la marque et assure le succès de sa stratégie commerciale grâce à :

  • une diffusion auprès d’une cible large via sa MarketPlace premium
  • une couverture maximisée via un capping transversal
  • une optimisation du traffic sur le site web de la marque avec temps passé garanti

Visitez la galerie Piximedia

Piximedia Facebook


Top of mind, differentiation and attractiveness for Carrefour… 

Emerge and make the difference in a (very)competitive industry… that is the challenge !                        

On the occasion of “Le Mois Carrefour” Havas Media orchestrates an extensive plurimedia campaign capitalizing on the concept of “Deal of the Day.”

For the campaign digital part, Piximedia features a daily-updated set of formats referring to the “Product of the Day ” page of the website Carrefour.fr, gateway to offers, both in shops and online.

Piximedia’s expertise offers maximum presence of the brand and ensures the success of this strategic commercial time through :

  • Adserving to a wide target through Piximedia’s premium marketplace ;
  • Wide audience reach through transverse capping control
  • Traffic optimization on the brand’s website with time spent guarantee

Visit Piximedia gallery

Piximedia Facebook

Comments are closed.

Navigate