Black Opium, the rock-bourgeois fragrance

Yves Saint Laurent unveils its new fragrance “Black Opium”. The brand and its agency Mondadori France Digital highlight a fascinating campaign on digital.

The format embodies the new spirit style Yves Saint Laurent. Internet users are immersed in the heart of rock-bourgeois world, discovery of this mysterious and enchanting fragrance. The site is transposed into black and white and the ads appears in color. All together brand mark the originality of this format. A captivating and effective contrast that thus enhance the product.

An amazing rock-bourgeois campaign!

Yves Saint Laurent écrit un nouveau chapitre pour sa fragrance Black Opium. Pour l’occasion, la marque et son agence Mondadori France Digital mettent en lumière une campagne terriblement fascinante sur le digital.

Le dispositif incarne avec style le nouvel esprit Yves Saint Laurent. Les internautes sont plongés au coeur d’un univers rock-bourgeois, à la découverte de cette fragrance mystérieuse et envoûtante. La transposition du site en noir et blanc et l’apparition du message publicitaire en couleur marquent l’originalité de ce dispositif. Un contraste captivant et efficace qui met ainsi en valeur le produit.

Une campagne publicitaire très rock-bourgeoise!

Thanks: Yves Saint Laurent (Advertiser) and Mondadori France Digital (Media Sales House)

Comments are closed.

Navigate