Kenzo, the floral flight fragrance

Find the iconic Kenzo’s poppy for its fragrance “Flower in the Air”. According to their flowery and air spirit, the brand and its agencies Performics and Moxie Paris have launched a voluptuous advertising campaign.

On the digital, Piximedia created an experience with an artistic approach in two times:

1/ Visibility: the brand attracts the attention and seduces with creative effects on the takeover
2/ Engagement: Kenzo works the proximity to Internet users with video formats that extend the message and enhance the values ​​of the brand.

An exceptional floral flight .

 

Retrouvez l’emblématique coquelicot de Kenzo pour son parfum Flower in the Air. Fidèle à leur esprit fleuri et aérien, la marque et ses agences Performics et Moxie Paris ont mis en place un dispositif publicitaire empreint de volupté.

Sur le digital, Piximedia a crée une expérience qui s’inscrit dans une démarche artistique en deux temps forts:

1/ Visibilité: la Marque attire l’attention et séduit via des effets créatifs sur l’habillage
2/ Engagement: Kenzo travaille la proximité avec les internautes via des formats vidéos qui prolongent le message et valorisent les valeurs de la Marque.

Préparez-vous à une envolée florale d’exception.

Thanks : Kenzo (Advertiser), Performics (Media Agency) and Moxie Paris (Creative Agency)

Comments are closed.

Navigate