The new beauty care ritual by Garnier Ultra Doux

Discover “Trésors de Miel”, the new beauty care ritual to nourish and repair fragile and brittle hair by Garnier Ultra Doux. To promote its new range and attract more consumers, the brand and its agency ZenithOptimedia France have launched a digital campaign.

Developed by Piximedia, the campaign meets a threefold objective:

1/ Visibility: generate interest, revealing the universe of the new range through creative formats
2/ Interactive Discovery: enhance products through a video format
3/ Traffic:  a contest

This campaign allows Garnier to promote its range “Trésors de Miel” by creating interaction with consumers.

 

Découvrez Trésors de Miel, le nouveau rituel de soin pour nourrir et réparer les cheveux fragiles et cassants, par Ultra Doux de Garnier. Pour promouvoir sa nouvelle gamme et séduire une plus large audience féminine, la marque et son agence ZenithOptimedia France ont lancé une campagne digitale intégralement pilotée par Piximedia.

Le dispositif mis en place remplit un triple objectif:

1/ Visibilité: donner envie, en dévoilant tout l’univers de la nouvelle gamme via des formats créatifs
2/ Découverte interactive: valoriser l’offre produit via un format vidéo
3/ Trafic: un jeu concours

Cette campagne permet a Garnier de valoriser la profondeur d’offre de la gamme Trésors de Miel en créant l’interaction avec les consommatrices.

Thanks : Garnier (Advertiser), ZenithOptimedia France (Media Agency) and Piximedia (Creative Agency)

Comments are closed.

Navigate